lauantai 12. helmikuuta 2022

BEDROOM




Viikonloppuna olen töissä, mutta mieltä piristää yöpöydällä oleva kukkakimppu, jonka sain työkavereilta. Rakastan leikkokukkia ja erityisesti tälläisiä kauniita sidottuja kimppuja, jotka ovat luonnonmukaisia. Tämä valkoinen kimppu sopii vaaleasävyiseen makuuhuoneeseeni, jonne olen viime aikoina pedannut usein kokovalkoisen vuoteen. Valkoisiin lakanoihin on rauhoittava pujahtaa päivän päätteeksi.






Vuodevaatteissa suosin yksivärisiä lakanoita, jotenkin tuntuu etten voisi kirjavissa edes nukkua. Pussilakanoita minulla on harmaana, beigenä ja valkoisena. Haaveilen myös viileistä pellavalakanoista, mutta vielä en ole niitä raaskinut ostaa. Kevääksi ajattelin ostaa vaalean ja kevyen päiväpeiton. Nyt minulla on edelleen käytössä harmaaraidallinen muhkea Tine K täkkipäiväpeittö, jonka hankin vuosia sitten. Se on ihana, mutta kesällä aivan liian talvisen ja lämpöisen näköinen. Ja erittäin hankala taitella sivuun iltaisin.





Kuvissa vilahtaa myös Vogue Skandinavia, joka kyllä itselleni oli pettymys. Yksikään muotijutuista ei sytyttänyt, lähinnä vain hämmästelin mielestäni outoja kuvia. Itse ihastelen muotilehdissä juurikin kauniita kuvia, joten siksi petyin pahoin. Ehkä en sitten ole kovin skandihenkinen, sillä tämä lehti ei ollut minua varten. 




 

Leppoisaa lauantai iltaa !
Share:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ! Thanks for your comment !

© Sara S. | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig