maanantai 28. syyskuuta 2020

VAALEANPUNAINEN TRENSSI





Vaaleanpunaisen mokkaa jäljittelevän trenssin käytöö jäi keväällä harmittavan vähiin. Ensin se oli liian kylmä ja sitten liian kuuma. Mutta nyt syyskuussa se on ollut yksi käytetyimmistä takeistani. Usein olen yhditänyt sen muuten koko vaaleaan asuun kuten kuvissa. Minusta tämä asu on kaunis, mutta samalla mukavan rento, onhan jalassa taas lenkkarit. 






Näihin Niken lenkkareihin olen niin ihastunut, että olen jopa miettinyt saman mallin hankkimista tummemassa värissä talvea varten. Olen melko varma, että tänäkin talvena lenkkarit on useimpina päivinä riittävät Helsingin kaduilla. Ehkä kuitenkin kiertelen kaupoissakin katsomassa minkälaisia lenkkareita nyt on tarjolla. Ja toki katson myös nettikauppojen tarjonnan.






Tällä viikolla minulla on pari lomapäivää ja yhdessä vapaiden kanssa niistä tulee melkein syysloma. Ehkei kannata kauheasti suunnitella tekemistä, vaan ottaa ihan rennosti ja tehdä asioita oman jaksamisen ja innostuksen mukaan. Mutta ulkoilla aion ainakin.


Onko sinulla syyslomaa ? Kivaa alkanutta viikkoa !
Share:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ! Thanks for your comment !

© Sara S. | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig