lauantai 10. huhtikuuta 2021

RAITAPAITA




Raitapaita jaksaa kiinnostaa vuodesta toiseen. Minulla on niitä vaatekaapissani useita, erimallisia ja hieman erilaisella raidalla. Tämä Weekdayn raitapaita on vuosia vanha, ylisuuri ja mustavalkoinen. Muut raitapaitani ( siis tälläiset paitapusero tyyliset ) ovat sinivalkoisia. Raitapaita on minusta mielenkiintoisempi kuin yksivärinen paita ja hyvä valinta silloin kun haluaa, että yksinkertaisessa asussa on jotain pientä ekstraa.





Viimeksi nettikauppojen valikoimia selatessani löysin aivan ihania raitapaitoja, onnistuin kuitenkin hillitsemään itseni, enkä klikannut ostoskoriin mitään. Jostain kumman syystä päädyn usein katselemaan vaatteita, joita minulla jo on. Silloin on paras olla ostamatta mitään, sillä ei todellakaan ole järkeä ostaa vain ostamisen ilosta, eikä varsinkaan tuotteita, jollaisia jo omistaa.




 

Viihdytkö raitapaidassa ? Rentoa viikonloppua !
Share:

2 kommenttia

  1. Mä en taida omistaa yhtään raitapaitaa, kukkaisia senkin edestä. :)

    Aurinkoista sunnuntaita! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla just toisin päin ;) Yksi kukkapaita on ja mekkoja muutama, mutta raidat on mun juttu.

      Kiitos samoin Jonna <3

      Poista

Kiitos kommentistasi ! Thanks for your comment !

© Sara S. | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig