sunnuntai 9. elokuuta 2020

JUHLAMEKOSSA

muoti

muoti



* Mekko saatu KappAhlilta *

Hieman yllättäen juhlamekkoni on tummansininen. Mustan ohella tummista väreistä se on lempivärini ja ainakin asteen kesäisempi kuin musta. Tällä KappAhlin tummansinisellä midimittaisella laskosmekolla juhlin kuopuksen lakkiaisia muutama viikko sitten. Mekossa on kaunis ja mukava hieman alaspäin levenevä malli. Kesällä varsinkin on kiva, jos juhlamekossa on myös mukava olla.






Alun perin olin suunnitellut pukeutuvani tyttären lakkiaisin valkoiseen midimittaiseen pitsimekkoon, jota olen säästänyt tähän tilaisuuteen. Mekkoon olin ostanut facebookin kirppariryhmästä ihanat punaiset mokkakengät, mutta nyt ne molemmat odottavat kaapissa jotain tulevaa juhlaa. Koronan vuoksi kun koululla pidettävä lakitus vanhempien ja muiden sukulaisten läsnäollessa jäi pois. Ja jotenkin nyt tuntuu siltä, ettei elokuussa suunniteltuja lakkiaisia tule. 






Kuopusta olemme juhlineet pienesti jo kaksi kertaa. Ensin lasten kanssa toukuun viimeisenä perhelounaan merkeissä. Ja heinäkuun alussa hieman isommalla porukalla perinteisesti kakkukahveilla. Meillä minä olen ollut se pettyneempi osapuoli tässä koronahässäkässä. Kuopus on ottanut koko jutun aika rennosti, eikä ole ollut ollenkaan niin harmissaan kuin äiti. 







Millainen on sinun juhlatyylisi ? 
Share:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ! Thanks for your comment !

© Sara S. | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig