perjantai 2. marraskuuta 2018

ESSENTIALS

vogue, aco, porter


Marraskuu näyttää alkavan varsin lämpimänä ja sateisena ainakin täällä Helsingin seudulla. Siitä huolimatta olen palellut, ehkä enemmän kuitenkin sisällä kuin ulkona. Palelu iltaisin saattaa kuitenkin johtua väsymyksestä, viime päivinä olen kärsinyt päänsärystä, enkä ole nukkunut riittävästi. Kuulostaa aika kurjalta alulta tälle kuukaudelle, 


kosmetiikka


Taistelun marraskuun pimeyttä ja ankeutta vastaan olen aloittanut parilla kosmetiikka suosikillani. ACOn Stay Soft Lips * on huulia pehmentävä ja hoitava voide ja Rescue Mist * vesi on oivallinen kasvojen ihon raikastaja pitkin päivää suihkautettuna. Nämä minulla on joka päivä mukana laukussani. 


vogue


Kotona kuljen usein tohveleissa ja kun on oikein kylmä sujautan jalkaani myös lämpöiset sukat. Tykkään myös älyttömästi vajaamittaisista housuista ja viime talvena keksin pukea niiden ja nilkkureiden kanssa lämpöiset sukat nilkkoja lämmittämään. Kuva sukat ovat kotimaiset Voguen * ja suloisen söpöt vaikka unisukkina viluvarpaille. 


vogue, porter, aco


Tuoksukynttilöiden lisäksi olen muuten laittanut pöydälle tuikkukynttilöitä ja olohuoneen ikkunaan paperitähtilampun. Vaikka ulkona on kylmää, pimeää ja märkää on kotona ihanan tunnelmallista ja hyvä olla. Nyt kuppi kuumaa teetä lämpöiset sukat jalassa Porteria lukien. Lempeää viikonloppua kaikille !


* Saatu blogin kautta
Share:

2 kommenttia

  1. Ihanat kuvat ! Acon huulivoide käytössä täälläkin :)

    - Katja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Katja <3 Acon huulivoide on mulla aina mukana ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi ! Thanks for your comment !

© Sara S. | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig