perjantai 8. elokuuta 2014

Insta lately


Pientä päivitystä instan @sarasblogi tapahtumista. Alkukesästä aloittamani luonnonvaalea neule talven pakkasiin on valmistunut. Seuraavaksi aion neuloa harmaan suuren ja pehmoisen neullen. Tosin vielä on päätettävä se harmaan sävy. Kotona sisustuksen rintamalla ei ole ihmeitä tapahtunut ja siksi ei ole blogin puolelle kuviakaan tullut. Alkuun eteiseen päätynyt kirjahylly on siirretty olohuoneen puolelle mutta taulut eivät ole edelleenkään seinällä. Suunnitelmia on paljonkin ja katsotaan jos saisin niistä oman postauksen aikaiseksi syksymmällä.

idkuva

Tänä kesänä on tullut käytettyä paljon valkoista, farkunsinistä ja tietysti sitä raitaa. Muutaman kerran olen myös kaivanut dustbagistä esiin LV laukkuni. Ja kyllä olen yhdistänyt Speedyni rennosti Birkenstockeihin. Kaikki käyttämäni asut eivät tietenkään päädy blogiin ja instassa niistä voi nähdä vilauksen ja joskus kokonaankin. Kynsissä on ollut pääosin Lumenen lakkoja ja tuohon valkoiseen Natural Coden Havefun2 olen ihan koukussa. Huippulakka, joka kestää ja kestää.


Koska kesällä kuuluu ainakin välillä pukeutua hempeisiin väreihein, olen kaivellut vaatekaapista vaaleanpunaista ja luonnonvaaleaa. Kuvassa korkojen kanssa hennon vaaleanpunaiset pellavahousut, jotka olivat ylläni kun tapasin ystävättäriä terassilla. Kuva jäi ottamatta, mutta katsotaan jos vielä ehdin, sillä asu oli varsin  kaunis ainakin omasta mielestäni. Instaan laitan välillä aamukahvikuppi kuvia ja vaikka olen täysin myyty Designlettersin S kupin suhteen, pääsevät myös muut kupit välillä käyttöön.


Ja sitten paluu mustaan ja valkoiseen. Puhdistaavaa, eikö ? Lindexiltä löysin nuo kauniit ja kevyet pitsiliivit, ilman kaaritukia ja toppauksia. Pienistä asioista sitä tuleekin onnelliseksi. Onnellinen, iloinen ja kiitollinen olen myös instan @sarasblogi yli 1400 seuraajasta. Ihan huippua. Kiitos kaikille seuraajilleni ja myös teille lukijoilleni täällä blogin puolella. Ihanaa että olette olemassa ! 


Kirjoitin muuten tätä postausta kuunnellen yhtä lemppari albumiani eli Buddha Bar 2 . Minulla on Buddha Bar albumit varmaan kaikki ja kakkonen on yhä ehdoton suosikki. Rentoa viikonloppua !

Share:

4 kommenttia

  1. Kun kuviasi näkee instassa niin tuleekin tänne liian harvoin kommentoitua. Nuo asukuvat sängyssä ovat kivoja (kuullostaapa joltain ihan muulta kuin viattomalta) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen itse huomannut vähän samaa, jos näen kuvan jos instassa en aina jaksa mennä blogiin . . .
      No vähän hassulta mutta ymmärsin mitä tarkoitit ;)

      Poista
  2. Ihania värisävyjä - tykkään kovasti noista vaaleista ja puuterisista sävyistä. Itse huomasin juuri, että kaikki kesän alussa kaivamani vaaleat vaatteet ovat käyttämättä; mustavalkoisissa on menty melkein koko kesä;)
    Sinulle myös kivaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mulle on aika paljon kertynyt noita vaaleitakin sävyjä ja vaikka olen niitä jonkin verran käyttänyt tänäkin kesänä, on olo niissä jotenkin hassu. Pitäisiköhän jo luopua niistä ? Selviäisin vallan hyvin kesän mustavalkoisillakin vaatteillani.

      Kiitos ihana <3

      Poista

Kiitos kommentistasi ! Thanks for your comment !

© Sara S. | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig