perjantai 9. elokuuta 2013

Black & white

idkuva


Tänään asukuvat otettiin parvekkeella, koska kuvaajani oli aivan liian väsynyt tullakseen kuvaamaan minua ulos. Ja taas juoksin asioilla, miten voi olla että viimeisellä lomaviikolla olen näin kiireinen ? Asussa mentiin vanhalla tutulla linjalla eli noilla ylimukavilla Birkenstockeilla ja Wanagin laukulla, joka on kiva tälläisten rennompien asujen kanssa. Ja tietysti käytin uusia laseja, vaikkei aurinkoa paljon näkynytkään. Lasit ovat super kevyet ja siksi mukavat pitää. Rentoa perjantaita kamut !



Linen sweater Zara, pants H&M, sunnies Ray-Ban, sandals Birkenstock, bag Alexander Wang
Share:

6 kommenttia

  1. Ihanan tyylikkäänä taas. Ihana neulepusero... Mä olen niin aurinkolasi-ihminen, että haluan pitää niitä aina. Harmittaa, kun kohta niistä joutuu luopumaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos maiju ! Voi kyllä niitä voi pitää pitkälle syksyyn, mulle aurinkolasit on asuste numero 1 :D

      Poista
  2. Oikein mukavan näköinen asu :)

    VastaaPoista
  3. Mä taisin sovittaa samoja Reiskoja, mutta sopivat kyllä sulle paremmin :-) Kiva asu (enkä ole vieläkään löytänyt Birkenstockejani...)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Hekku :) Toivottavasti Birkenstockit löytyy ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi ! Thanks for your comment !

© Sara S. | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig