sunnuntai 16. helmikuuta 2014
On my desk
Eilen ostin uuden Porter-lehden lähikaupasta ruokaostoksilla ollessani. Todella mukavaa, ettei tästä Net-A-Porterin muotilehdestä ole tehty vaikeasti saatavaa. Ihastuin tähän uutuuteen, sillä muotikuvien lisäksi tässä lehdessä on paljon luettavaa ja mielenkiitoisia ihmisiä. Sain siivottua myös työpöytäni ja innostuin kuvaamaan. Työpöytäni on Ikeasta, samoin lamppu. Työtuolina minulla on vanha antiikkituoli, joka on isänäitini lapsuuden kodista. Pöydällä oleva punasävyinen tarjotin on Habitatin, jonka tuotteista pidän kovin. Stockmannilla oli joitakin vuosi sitten heidän osastonsa mutta he valitettavasti lopettivat sen. Itselläni on tarjottimen lisäksi muutamia mukeja ja lamppu Habitatilta, jotka olen ostanut Lontoossa käydessäni. Joko sinulla on uusi Porter-lehti ? Suloista sunnuntaita !
©
Sara S. | All rights reserved.