sunnuntai 17. helmikuuta 2013

New in




Adidaksen nettikaupasta jokin aika sitten tilatut lenkkarit ja takki eivät ole vielä päässeet käyttöön mutta kenties pian. Olen kokeillut varmaan lähes kaikki merkit, jotka tekevät vaatteita / kenkiä urheiluun. Yleensä ostan Nikea, koska heidän kenkiensä lesti on kapeampi kuin monen muun valmistajan ja vaatteetkin ovat miellyttäneet. Talvella ihastelin näitä Stella McCartney by Adidas tossuja NetAPorterissa, mutta en raaskinut tilata 120 euron hintaan. Alennus myyntien alettua eksyin Adidaksen omille sivuille ja siellä tossut olivat puoleen hintaan. Ihastuin myös tuohon Stellan suunnittelemaan takkiin. Takki on siis tuollainen kevyt tuulta ja sadetta pitävä juoksutakki. Ja myös upea päällä. Sekä kengät että takki ovat mielstäni niin tyylikkäitä että voin käyttää niitä myös kadulla.
Onko sinulla luottomerkki urheiluvaatteissa / kengissä ?

Mukavaa sunnuntaita teille kaikille !
Share:

10 kommenttia

  1. No ehdottomasti voit! Minulle juoksukengissä on vain yksi ja ainoa merkki - Asics. Aika monta Asics-paria olen vuosien varrella kuluttanut. Muuten suosin sporttikenkäpuolella aika pitkälle Nikea. Vaatteita löytyy sitten laidasta laitaan - Nike, Ascis, Adidas, Craft, Haglöfs, Peak jne.

    Leppoisaa sunnuntaita sinnekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nike on minullakin ykkösenä, sitten löytyy vaatepuolelta Better Bodies, jotka on melkein parempia kuin Niket. Asics on minulle tuntematon tai siis kokeilematon, johtuen varmaan siitä, että juoksen aika vähän, siis kilometrejä. Voisi joskus kokeilla :)

      Poista
  2. Uudet lenkkivaatteet piristävät aina. Itselläni on ainainen ongelma mittasuhteiden kanssa. Pitkäraajaisena en millään meinaa löytää tarpeeksi pitkiä hihoja ja lahkeet varsinkin ovat aina liian lyhyet. Siksi kuljen vanhoissa, jotka olen joskus onnistunut löytämään sopivalla mitoituksella. Kadehdin normaaliraajaisten valikoimaa :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuinka kuulostaa kurjalta :( Normaalimittaisena ei usein tule ajatelleeksi tälläisiä asioita. Tosin tyttäreni on niin siro rakenteinen, että takkien osto on joskus vaikeata, ovat monesti hartioista aivan liian isoja.

      Poista
  3. Lempimerkkiä ei ole, mä panostan aina vaan siihen, että vaate/kengät olisivat hyvän näköiset. Nyt on etsinnässä kyllä Reebokin pinkk/mustat kengät ja ne pitää olla just eikä melkein ne mitä olen nähnyt eräässä nettikaupassa. Hakusessa on ;)
    Kauniit on noi sunkin kengät ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pinkki / mustat tossut onkin aivan ihanat:) Toivottavasti löydät omasi !

      Poista
  4. Peak Performancen, Adidaksen ja Asics, ovat luottomerkkini :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki hyviä ja laadukkaita merkkejä, tosin Asicsia en ole kokeillut :)

      Poista
  5. Hah, mä hulluna kommentoin vähän joka postausta, koska luen sairaspäiväni iloksi blogiasi ja saan mielettömästi energiaa siitä! Mä olen kanssa Adidas-fani myös kapean jalkani vuoksi. Toinen kiva merkki ja sopiva lestiltään on Reebok, jonka jumppakengät ostin viikko sitten. Pitääpä laittaa ne blogiinkin esille. Nyt mä en enää kiusaa sua tänään kommenteilla, vaan jatkan lukemista täällä...

    VastaaPoista
  6. Hei tosi kiva, että olet kommentoinut useampaan postaukseen ja todella ihanaa, jos blogini toimii myös energian lähteenä :) Adidaksia minulla on ollut useita ja kaikkiin olen ollut tyytyväinen. Tänäänkin näin yhdet aivan ihanat Adidakset, mutta onnekisi kauppa oli jo mennyt kiinni ;) Reebokit on kivoja myös ja olisi hauska nähdä uudet jumppakenkäsi.
    Itse olen myös ollut paljon kipeänä tänä talvena ja lukenut ennätysmääräää blogeja- sinunkin :)
    En pidä telkkarin katsomisesta kovinkaan paljon ja kun on sairas ei jaksa oikein lukea kirjojakaan, blogit ovat sopivan kevyttä ja niistä saa kivoja ideoita.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ! Thanks for your comment !

© Sara S. | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig