maanantai 14. syyskuuta 2020

VAALEANPUNAINEN BLEISERI & VEKKIHAME

muoti




Vekkihame on tosiaan ollut kesän käytetyin ja näyttää etten vieläkään ole saanut siitä tarpeekseni. Hameessa parasta on mukavuus ja kun se lisäksi on kaunis sekä sopii yhdisteltäväksi moneen asuun, niin ei mikään ihme, että se päätyy usein ylleni. Tässä asussa sen kanssa on jo tuo muutaman kerran nähty, myös yksi lemppareistani eli H&M hihaton neule sekä syksyä enteilevä KappAhlin vaaleanpunainen samettibleiseri. Bleiseriin minulla on myös housut ja yhdessä ne ovat varsin huoleton, mutta silti tyylikäs asu. 






Tähän päivään kuvien asu olikin täydellinen, mutta muutaman kerran olen myös palellut samalla asulla. Eilen taas olin pukeutunut syksyisesti ja arvatkaa vain olinko kuumissani. Ehkä paras ratkaisu olisi kuljettaa mukana ihan vaan varmuuden vuoksi lämmintä neuletta tai ainakin kaulahuivia. Sateenvarjon olen oppinut sujauttamaan automaattisesti laukkuuni, sillä niin usein olen kastunut sateen yllättäessä kesken päivän. 






Tänään meillä oli kuopuksen kanssa molemmilla vapaapäivä ja olemme kyllä nauttineet. Nukuttiin tosi pitkään ja aamukahvilla olimme vasta lounas aikaan. Kuopukskin siivosi oman huoneesa ja innostui niin, että vaihtoi myös järjestystä. Minä olen pessyt pyykkiä, siivonnut ja poistanut vanhoja kuvia koneelta. Siinä meni muutama tunti, koska samalla katselin vanhoja kuvia ja  huomasin, kuinka aika on vierinyt. Lapset ovat kasvaneet nuoriksi aikuisiksi ja omista kuvistakin huomaa vuosien vierimisen. No, sellaista se elämä on. 


Ihanaa viikon alkua !
Share:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ! Thanks for your comment !

© Sara S. | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig