torstai 15. marraskuuta 2018

G R E Y

fashion


Harmaa ja sateinen marraskuu on puolivälissä. En ole kokenut tätä harmautta mitenkään uuvuttavana, vaikka harmaan sään lisäksi olen myös useana päivänä pukeutunutkin harmaaseen. Olen antanut itselleni luvan olla väsynyt ja nukkunut silloin kun on nukuttanut, myös niitä päiväunia. Olen myös ihan tietoisesti laiskotellut ja tehnyt oikeastaan vain pakolliset asiat.


beauty


Levon ja laiskottelun lisäksi olen hemmotellut itseäni pienillä arkea sulostuttavilla jutuilla. Danny Leightonin * hempeän vaalepunainen kynsilakka on kynsissä tälläkin hetkellä ja sopii upeasti harmaan pariksi. e.l.fin Gotta Glow Lip Tint Perfect Pink * on huulipuna, joka reagoi ihon pH arvoon ja muuttuu omalle iholle parhaaksi pinkin sävyksi. Kuulostaa hassulta, mutta toimii.


kashmir huivi


Harmaiden neulepuseroiden seuraksi olen kietonut kaulalleni ihanan pehmoisen Gudrun Sjödénin kashmirsekoite huivin. Itselleni tälläiset pienet asiat arjessakin ovat tärkeitä. Näidän juttujen lisäksi mieltäni on piristänyt äidin kanssa taidemuseossa ja kahvilla käynti sekä kuopuksen kanssa sohvalla vietetyt leffa-illat glögin ja piparkakkujen kanssa. 


fashion & beauty


Miten sinun päiväsi ovat sujuneet tässä harmaudessa ? Entä millä piristät mieltäsi ? Tunnelmallista torstai-iltaa !


* Saatu blogin kautta


Share:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ! Thanks for your comment !

© Sara S. | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig