keskiviikko 1. heinäkuuta 2015

WHAT I WORE


Alkukesän käytetyin mekko ( siis niinä muutamana kertana kun mekon on voinut päälleen laittaa ) on ollut Black Swan Fashionin puuvillamekko. Saadessani tämän mekon, kuvittelin käyttäväni sitä jo keväällä, mutta muutamaan kertaa jäi, kiitos kylmien ilmojen. Pidän mekon yksinkertaisesta mallista, taskuista sivussa ja hauskasta yksityiskohdasta selässä, josta ei siis vieläkään kuvaa. Ehkä jonakin lämpöisenä kesäpäivänä saan vielä selän kuvautettua, nämä kuvat on taas otettu ihan itse, kamera puiston roskiksen päällä ( terkkuja Naantaliin yhdelle ihanalle lukijalleni ). Lenkkarit on oikeesti hankittu syksyä varten, mutta jotenkin ovat päätyneet jo aika usein jalkaan. No, olen toki käyttänyt myös sandaaleita, mutta minusta myös lenkkarit käyvät hameen / mekon kaverina ja niillä on niin mukava kävellä. Millainen on sinun lemppari kesämekko ja oletko jo käyttänyt sitä ?


Cotton dress Black Swan Fashion ( saatu ) // sunnies Ray-Ban // sneakers Nike

Share:

22 kommenttia

  1. Kaunis mekko ja kaunis sinä <3 Jännä miten jostain mekosta tulee aivan se lemppari, mekossa kaikki toimii ja omalla kohdalla koen että istuu myös se lempparimekko parhaiten vartalooni. Sellaisen olen löytänyt, mutta alkaa jo olla hieman iäkäs ja tarvitsisi kyllä löytyy pian uusi lemppari vanhan tilalle.

    Ihanaa iltaa Sara <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiia <3 Jotkut vaatteet vaan tuntuu enemmän omilta, itselläni ainakin mukavuus ja se miltä näytän vaatteessa ratkaisee. Joku vaate voi olla aivan ihana mutta jos siinä tuntee itsensä oudoksi, ei sitä kannata hankkia.
      Toivotaan, että uusi lempimekko löytyy :)

      Poista
  2. Todella hyvät kuvat ja ihana kesäfiilis :) Minun kesämekkoni on maksimekko, joka odottaa vielä henkarilla ulkoiluttamista // ehkä huomenna laitan sen päälle kun minulla on lounastreffit ja on luvattu jo lämpimämpää!!!

    Aurinkoista viikkoa sinulle <3

    ps. hyvin olet onnistunut kuvien kanssa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Mä olen harjoitellut tota yksin kuvaamista myös, ihan aina ei onnistu kuitenkaan.
      Maximekot on ihania, itse koen ne vähän hankaliksi käyttää, joten olen siirtynyt midimityaisiin :)

      Poista
  3. Ihanan rento mekko, just sellainen mitä olen itselleni etsinyt. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Löytyy varmaan vielä www.blackswanfashion.com sivuilta, käy kurkkaamassa !

      Poista
  4. Tuossa mekossa on kaikki kohdillaan! Tykkään sen väljästä mallista ja varmasti on mukava päällä. Minulle se tosin saattaisi olla liian lyhyt;)
    Juu - ei ole tarvinnut tänä kesänä vielä mekoissa keikistellä - ehkä nyt loppuviikosta voin tilanteen korjata - jos saan aikaiseksi levitellä itseruskettavat säärilleni;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mekko on aika täydellinen kyllä ja olisi sinulle pidempi, muistelen, että olet minua lyhyempi. Hih, mä en välitä vaikka jalat on valkoiset, aika monet täällä Hesassa kulkee valkoisena :) Uusi trendi ;)

      Poista
  5. IHANA KESÄ!!! Kesällä on kiva käyttää rentoja vaatteita :)

    VastaaPoista
  6. ihana asu ja tausta kuvassa! :-----)

    VastaaPoista
  7. Voi ihana mikä mekko, todella kaunis <3

    VastaaPoista
  8. Tosi kiva mekko ja lenkkarit toimivat mainiosti sen kanssa. Vihdoinkin eilen ja tänään olen päässyt pukemaan mekon päälleni, sellaisen pitkähkön, kun jalat ovat valkoistakin valkoisemmat : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Vihdoin ja viimein on lämmintä. Ei valkoiset jalat haittaa yhtään, se on ihan muodikasta nyt ;)

      Poista
  9. Lemppari kesämekko odottaa vielä kaapissa. Ei siinä vielä tarkene. Meneeköhän tämä kesä niin, että ei tarkene hameita pitää ollenkaan???
    Yksinkertainen ja tyylikäs mekko sinulla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nyt meillä ainakin on lämmintä, joten täytyy käyttää mekkoja, ensi viikoksi taas luvattu viilenevää.
      Toivotaan, että mekkoilmoja kuitenkin riittäisi tälle kesälle :)

      Poista
  10. Tosi hyvännäköinen asu!
    Mulla on useampi lempparimekko, kaikki värikkäitä ja kuviollisia. Olen niitä alkukesän käyttänyt farkkurotsin ja bootsien kanssa, nyt onneksi jo ainakin tänään tarkenee sandaalien kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Sun mekot onkin kivan näköisiä. Mäkin olen muutam kerran käyttänyt mekkoja takin kanssa mutta aika usein on jalkaan eksyny farkut ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi ! Thanks for your comment !

© Sara S. | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig