perjantai 31. lokakuuta 2014

Right now


idkuva





Selailin Zaran sivuja ja törmäsin näihin upeisiin Lookbook kuviin. Kaikkiin näihin asuihin haluaisin pukeutua juuri nyt. Aika monta näistä asukokonaisuuksista saisin aikaiseksi oman vaatekaapin sisällöllä ja  ainakin tuota farkkuasua täytyy kokeilla pian, leveälahkeiset farkut näyttävät kuvassa todella kivoilta pitkän neuleen kanssa. Harmaa neule harmaiden housujen kanssa menee myös kokeilulistalle heti ja itse yhdistäisin siihen tennarit, loaferit tai nilkkurit, vähän tilaisuudesta riippuen. Alimman kuvan neuleasu taas olisi ihanan lämpöinen kylmiin päiviin. Neulehousuja ja herrainkenkiä minulla ei kuitenkaan ole ja saattaa olla, että jäävät tästä kauniista kuvasta huolimatta hankkimatta. Mikä näistä on sinun suosikkisi ?


Kuvat Zara


Share:

12 kommenttia

  1. Kakkoskuva on mun ehdoton suosikki! Minulta löytyy sekä kuvan housun kaltaiset Max Maralta ja kuvan pusero kashmirpuserona muistaakseni ostin sen Lafayettesta. Tykkään myös kengistä, minulla oli joskus mustat mokkaiset ja ne ovat kautta aikojen olleet mun miehen suosikit vaikka hän mun korkokengistä tykkää myös. Siinäpä seuraava juttu hankintalistalle nyt kun taas olen työelämässä. Tämä kakkoskuva on hyvin paljon mun käsitys työasusta:)

    Ylin neulemekko kolahtaa hyvin myös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmaa neule + housut asu löytyy minultakin ja olisi aivan upea työasu :)

      Neulemekko on kiva myös ja yksi oman pukeutumiseni kulmakiviä talven pakkasiin.

      Poista
  2. Muhun kolahtaa tuo farkkuasu, ottaisin heti itselleni <3 Herrainkengät taas ovat niin kaukana mun tyylistä, kuin vain voi olla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samoin <3 Hih, en todellakaan vosi kuvitella sinua herrainkengissä ;)

      Poista
  3. Nuo farkut näyttävät mielenkiintoisilta, aivan uuden ja erilaisen näköistä siluettia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan totta ja tuo farkkujen pesu tai siis ilman pesua kokonaan on tosi makee juttu.

      Poista
  4. Monta kivaa elementtiä, mutta vielä osa yhdistelmistä vaatii hieman totuttelua, esim. Leveät farkut! Tykkään kakkoskuvan asusta, maskuliininen mutta samalla tyylikkään naisellinen. Mutta lyhytjalkainen kun olen, niin leveälahkeiset housut vaatii mulla kaveriksi korkeat korot.Värit on ihan mun väripaletista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Värit onkin näissä kaikissa kuvissa aivan ihania <3 Mäkin vähän vierastan leveitä housuja matalien kenkien kanssa, vaikka muutaman kerran olen kokeillut ja ei se oikeastaan näytä pahalta, mutta silhuetin täytyy olla kapea leveydestä huolimatta, ettei näytä lyhyeltä ja paksulta :)

      Poista
  5. Farkkuasun neuletakki on mun juttu, mutta vähän vierastan noita leveitä lahkeita… Ja neulemekossa olisi ihana istua sohvan nurkassa viinilasi kädessä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh minusta nuo leveät lahkeet on kivaa vaihtelua pilleille ja tuovat korkojen kanssa upeasti pituutta lisää :)
      Ihan totta, tosin meillä on niin lämmin sisällä etten vosi istua neulemekossa kotona :)

      Poista
  6. Farkkukokonaisuus saa täältäkin äänen, mahtava kokonaisuus joka kävisi kaappiin saman tien mullekin :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ! Thanks for your comment !

© Sara S. | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig