maanantai 8. syyskuuta 2014

#mekkoviikko asu 3

idkuva


Mekkoviikko jatkuu kolmannella asulla, joka koostui Cosin mekosta ja Pretty Ballerinoista. Aamun viileyteen puin ylle vaalean Tiger of Swedenin trenssin ja Karl Lagerfeldin ohuen villahuivin. Työlaukkuna toimi Zaran tote, johon olen edelleen tyytyväinen. Ainoa miinus tulee ehkä laukun painavuudesta. Kolme päivää, kolme mekkoa ja jäljellä enään 4 päivää. Vielä en ole ehtinyt kaivata housuasuja, ehkä siitä syystä että ilmat ovat nyt suosineet tätä mekkoviikkoani. Tosin vielä en tiedä mitä huomenna puen ylleni, vaikka kirjoitin jo listan mahdollisista mekoista. Ja tuntuu kyllä vähän hassulta kun suurin osa vaatteista on käyttökiellossa. Katsotaan sitten viikon lopussa olenko kurkkua myöten täynnä mekkoja vai tuleeko minusta todellinen mekko fani.

Dress Cos // trench coat Tiger of Sweden // Pretty Ballerinas sunnies Ray-Ban // scarf Karl Lagerfeld ( XO Clothing ) // leather tote bag Zara
Share:

24 kommenttia

  1. Tässäpä olisi haastetta meikäläiselle, kun en pidä yleensä hameita tai mekkoja! Sua onnellista ovat ilmat tosiaan suosineet. Tykkään tuosta huivista kovasti, niin sun tyylinen. 😄

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No todella olisi ;) Itse olen haalinut paljon mekkoja ja sitten kuitenkin käytän ehkä vain kerran viikossa jos sitäkään.
      Tunnustan katsoneeni ensin säätiedotuksen viikolle ennenkuin ryhdyin tähän ;) Katsotaan miten käy, sillä huomiseksi on kai luvattu sadetta . . .
      Kiitos, huivi on minustakin ihana.

      Poista
  2. Musta mekkosi on yksinkertaisen kaunis❤️ Helppo myös asustaa ja sopii sinulle !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hups, mekko on oikeasti sininen. Kuvat vääristää aika paljon, kun vedän ne tuolta Photobucketin kautta.
      Kiitos ihana :)

      Poista
  3. Tyylikäs asu ja huivi on erittäin kaunis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Huivia on tullutkin usein pidettyä ;)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Kiitos ihana <3 Vaikuttikohan tuo ladyn postaus minuun ;)

      Poista
  5. Taas kerran sellainen vaate tuo mekkosi, että ottaisin ihan justiinsa omaan vaatekaappiini. Niin kuin kaiken muunkin päälläsi olevan;)
    Tätä mekkohaastetta on kiva seurata - vaikka itse en osallistukaan, aloin jo listaamaan, mitä mekkoja voisin viikon ajan käyttää - ja minulle tuotti suuria vaikeuksia tämä vuodenaika - jos olisikin selkeästi syksy, olisi helpompaa - kun ihan ei haluaisi vielä syksyvaatteita käyttää - eikä oikein kesämekkojakaan voi - töissä ainakaan;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanainen <3
      Minulle taas juuri tämä aika on paras sillä monet mekoista ovat liian ohuita syksyisempään ilmaan ja taas toisaalta liian kuumia kesään. Meillä on myös töissä aika viileää joten kovin kesäisissä sinne ei viitsi mennä :)
      Mutta se täytyy jo sanoa nyt, että jos oikeasti käyttäisin joka päivä mekkoja, pitäisi niitä olla lisää :D

      Poista
  6. Tosi kiva mekko :) Mulle tämä olisi aika helppo viikko, kun olen niin mekkojen perään.... toisin turhan moni mekoistani on tällä hetkellä mustia. Sopiva keli sattui tälle mekkoviikolle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Hanna :) Niin ajattelinkin ja lukijoissakin on varmaan paljon sellaisia, joille tämä on ihan normi arkea. Aika monta mustaa mekkoa on minultakin tulossa, tuossa nuo muun väriset taisivat jo ollakin ;)
      Valitsin kyllä tämän viikon mekkoviikoksi ihan sään perusteella ;)

      Poista
  7. Kaunis mekko. Olen monesti lukenut, että kauniit vaatteet ovat COS:lta ja olen siellä kerran käynyt enkä nähnyt mitään kivaa. Muut näköjään löytävät.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Cosista täytyy sanoa, että aika monta kertaa olen sieltä tyhjin käsin lähtenyt. Paras aika ostosten tekoon siellä ( niinkuin monessa muussakin kaupassa ) on juuri silloin kun uudet mallistot saapuvat.

      Poista
  8. mielenkiinnolla seuraan sinun postausarjaa! olin muutama vuosi sitten kanssa mekkoihminen mutta nyt ne ovat jääneet kaappiin ja osan olen kyllä myynyt pois kirppareilla.
    tuo sinun huivi on ihana!!!

    ps. olen samaa mieltä edellisten kanssa - jälleen kerran hyvä kokonaisuus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva juttu :) Monilla varmaan vaihtelee puleutumisessa mekkojen käyttö, itsellänikin on ollut kausia etten ole niitä juuri käyttänyt. Nykyisin olen käyttänyt kerran viikossa tai kahdessa, katsotaan josko innostuisin niistä enemmänkin.

      Kiitos :)

      Poista
  9. Kaunis mekko ja ihana kokonaisuus! Nämä jos mitkä inspiroivat helmojen kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Dahlia :) Tykkäsin itsekin tästä kokonaisuudesta, olen käyttänyt trenssiä vähemmän kuin odotin, joten on aina kiva jos löydän sille käyttöä.

      Poista
  10. Mulle Cos on sellainen luottokauppa kun vähän joatain uutta tekee mieli. Suht edullista mutta muutaman hutiostoksen olen siellä myös tehnyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Cosilla on paljon kivaa, mutta ehkä H&M korkeampi hintataso tekee sen että olen siellä aika kriittinen ja siksi varmaan en ole huti ostoksia tehnyt. Mulle niitä huteja ( onneksi ) sattuu vain kaikkein halvimmissa putiikeissa :D

      Poista
  11. Tosi kiva mekko ja muuntuu moneen asuun. Toivottavasti sää suosisi mekkoviikkoasi huomenna, tämän illan sää ei varsin lupaava ollut :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mekko on ollut hyvä hankinta. No sää oli sitä mitä odotinkin ;) Eiköhän viikosta selvitä vaikka sataisikin . . .

      Poista
  12. Onpa tyylikäs kokonaisuus! Huivi tuo kivasti särmää simppeliin mekkoon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Tuosta huivista on tullut jo ihan lemppari.

      Poista

Kiitos kommentistasi ! Thanks for your comment !

© Sara S. | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig