tiistai 27. elokuuta 2013

On my wish list


idkuva




Equipment in kasmir neule on keikkunut toivelistalla jo pitkään. Tämä harmaa väri on ihana ja malli muutekin täydellinen. Sopivan pitkä ja tykkään neuleissa v-pääntiestä. Siksipä olen päättänyt olla ostamatta jotain halvempaa vaihtoehtoa ja sijoittaa rahani tähän. Usein käyn NAPin What's New sivulla ihan vaan ihastelemassa kauniita vaatteita, laukkuja, kenkiä ja asusteita. Onko sinulla joku oma nettikauppa ihastus ?




Mainoslikkejä / Adlinks
Share:

14 kommenttia

  1. Kaunis neule ja just toi harmaansävykin on mun tän hetken lemppareita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Neule on aivan ihana ja väri niin minunkin mieleen.

      Poista
  2. Just tollasta neuletta oon itsekin etsiskellyt ja Zarasta löysinkin hieman saman tyyppisen satasella, mut ei ollu enää yhtään S-kokoa jäljellä silloin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Zarassa olikin vähän samanlainen neule, 100 % cashmere ja väreinä harmaa sekä beige, eikä 100 euron hintakaan ole paha, mutta olen päättänyt säästää tähän, joka toivottavasti on laadukkaampi ja pitkäikäisempi. Ehkä löydät jostain toisesta Zarasta S-koon ?

      Ja hei, kiva kun kommentoit !

      Poista
  3. Täydellinen harmaa neulepusero! Minulla taas kummittelee mielessä yksi Cosin harmaa neulepusero ;-D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on ! Cosilla olikin kivoja neuleita :)

      Poista
  4. Great sweater ;) Love your blog. I'm following you. :) Would you like to follow me back? I'm waiting for new post. Kisses :*
    Visit me: Fashion blog What is in the hat? KLIK!/Bloglovin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thank you :) I'm glad you found my blog and followed me. I'll follow you back of course.

      Poista
  5. It is a really cute sweater!
    How about following each other.
    I follow you already on GFC .
    Hope you follow me back :)

    allthingsdesirable.blogspot.in

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Isn't it !
      Thanks for following me.
      Sure i'll follow you back :)

      Poista
  6. Ihana <3
    Mä ostin viime syksynä H&M:n miesten osastolta vastaavan cashmereneuleen. Yllättävän hyvänä on pysynyt ja mitoitus on mulle passeli, kun olen pitkä. Cashmere on ihana materiaali.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on <2 H&M miesten puolella on kivoja neuleita, olen joskus itsekin ostanut.

      Poista
  7. Cashmere on ihana laatu. Minulla on yksi neule 50% silkkiä ja 50% cashmereä, jota olen käyttänyt myös kesällä, eikä ole liian lämmin.

    VastaaPoista
  8. Tuo yhdistelä kuulostaa ihanalta. Casmere on upea materiaali.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ! Thanks for your comment !

© Sara S. | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig