torstai 11. heinäkuuta 2013

In my bag



Meikkipussia en koskaan kuljeta mukanani, laukussani on vain huulipuna ja Vaseline, jota käytän huulirasvana. Kalenterikin on jäänyt pois, sillä käytän puhelimen kalenteria, josta tiedot saa kätevästi koneelle. Sen sijaan mukanani on usein muistikirja ja pieni penaali, jossa on tarkoin valitut kynät; musta ohut tussi, musta vähän paksumpi tussi ja musta kuulakärkikynä. Muistikirjassa on niitä minulle tärkeitä listoja esim. ostoksista ym. Mitä sinun laukustasi löytyy ? Mukavaa torstaita !
Share:

8 kommenttia

  1. Voi kun selviät niin ihailtavan vähällä tavaramaarällä! Minä olen oikeua hamsteri mitä laukun siältöön tulee. Kamala määrä tavaraa mukana, mutta jos jotain jättää pois, niin heti sille on ollut tarvetta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen opetellut selviämään vähällä, ennen kannoin usein mukanani tarpeettomia tavaroita. No, avaimet tuosta kuvasta kyllä puuttuu :)

      Poista
  2. No jopas tulet vähällä toimeen - minun kassistani jos alkaa postausta tekemään, ei taitaisi yksi postaus riittää - kassi on yhtä kaaoksessa kuin on ladykin, vaikka kovasti aina välillä yritän sitä kaaosta erilaisilla pussukoilla hillitä.
    Ja sinulla on vielä kaikki sävy sävyyn, auts!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kuulostaa aika hauskalta :D En vain jaksa kantaa turhaa tavaraa mukanani. Se että kaikki on sävy sävyyn tekee elämästä asteen verran helpompaa, kaupassa ei tarvitse miettiä mitä väriä ottaa kun kaikki on aina mustaa ;)

      Poista
  3. Vitsit! Sun laukun sisältö näyttää tyylikkäältä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Yritän pitää edes laukun sisällön järjestyksessä ;)

      Poista
  4. Tyylikäs laukun sisältö. Mulla on ns. pakollisia asioita paljon enemmän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Olen ihan tarkoituksella karsinut laukun sisältöä, huomasin kuljettavani mukanani paljon turhaa . . .
      Työpäivinä toki voi olla enemmän juttuja mukana.

      Poista

Kiitos kommentistasi ! Thanks for your comment !

© Sara S. | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig