torstai 18. huhtikuuta 2013

Today



Pahoittelut muutaman päivän blogi hiljaisuudesta mutta olen ollut todella kiireinen ja väsynyt töiden jälkeen. Pukeutuminenkin on jumittunut linjalle neule, lenkkarit / tennarit jne. Tänään aamulla onneksi paistoi aurinko ja niin napsin pikaisesti muutaman kuvan. Tässäpä siis palasina päivänasua. Säätiedotuksia seuratessa olen toivonut lämpöisempiä ilmoja ja niiden myötä uutta inspiraatiota pukeutumiseen. Olen myös aloittanut kesäparvekkeen sisustuksen suunnittelun. Siitä postaus tulossa lähiaikoina. Kollaasissa vilahtaa myös yksi uusi hankinta, jonka ihanuudesta olen nauttinut nyt jo muutaman viikon. Siitäkin myöhemmin lisää. Mukavaa torstai iltaa !
Share:

8 kommenttia

  1. Täälläkin ollaan ehostettu parveketta kevätkuntoon :) Kivoja kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukavaa että olet jo aloittanut parvekkeen kevätkunnostuksen, mulla on vasta mietinnässä mutta yksi uusi hankinta partsille kyllä on.

      Poista
  2. Uusi hankinta? Laukku, kamera,nuo kengät? Pian kuullaan varmaan lisää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laukku :) Kamera ja kengät on jo vanhohoja hankintoja. Kunhan ehdin kuvaamaan, niin kuvia tulee.

      Poista
  3. Samma här! Sellainen väsymys iskenyt nyt loppuviikosta että! Alkuviikko meni kuin duracell-pupuna juostessa töissä+asioilla, mutta vanha ei ole enää mikään vauhtikone...:)

    Oooo, arvaan uuden elegantin hankinnan ;)- lisäkuvia tullee pian? Mulla on myös ollut jo (taas!) jonkin aikaa kunnon laukkukuume...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, talvi väsymyksen jälkeen tuli kevät uupumus ;) Päivisin aina suunnittelen tekeväni vaikka mitä kun pääsen töistä kotiin mutten sitten jaksakaan . . .

      Kiva, arvasit ihan oikein :D Mulla on myös melkein aina jonkinsortin laukkukuume . . .

      Poista
  4. Kivoja kuvia! Nuo tennarit on mainiot. Minä epä-tennari-ihmisenä alan harkitsemaan hiljalleen, niin monella on niin kivoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ne aika hauskat, kummasti kotimatka oli kevyt nämä jalassa :D Tennarit on kivan rentoja ja varmaan sullekin sopisi vapaa-aikaan ainakin. Tilasin muuten juuri toiset, valkoiset kesäksi :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ! Thanks for your comment !

© Sara S. | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig