tiistai 5. maaliskuuta 2013

Suicide blonde





Kevät voi tulla sillä printti T-paita on nyt hankittu. Olin vähän kahden vaiheilla, tarvitsenko oikeastaan printti teepparia, mutta kun kaikki vanhat oli jo pois heitetty ja näin tämän T-paidan hauskalla tekstillä, en voinut vastustaa kiusausta ja niin klikkasin sen ostoskoriin yhden toisen ihanuuden kanssa NAPista.
Farkut ovat ne sunnuntain kuvissa näkyneet Victoria Becckhamin uutukaiset ja täytyy sanoa että näin mukavia farkkuja en ole pitkään aikaan omistanut. Kun vielä lisäksi T-paita on super pehmoinen ja kevyt, tuntui kuin olisi toiseen ihoon pukeutunut. Bleiseri on monta vuotta vanha In Wear ja hieman liian iso minulle nyt, mutta menee hyvin housuasujen kanssa. Huomatkaa myös huulilla punainen huulipuna . . . Olen huono käyttämään huulipunia, yleensä laitan vain huulirasvaa tai huulikiiltoa. Nyt pitäisi taas varmaan opetella huulipunan käyttöä- vai pitäisikö ?
Mukavaa tiistaita blogi ystävät !

Blazer In Wear, jeans Victoria Beckham, t-shirt Zoe Karssen, ankle boots Mango
Share:

12 kommenttia

  1. Täällä toinen joka yrittää opetella huulipunan käyttöä, sillä kaikkialla tulee vastaan, kuinka matta ja kirkas huulipuna on trendikäs. Itse olen huulirasva ja -puna-addikti, joten en pysty montaa minuuttia olemaan mattapunalla ilman, että pitää vähän sipaista huulikiiltoa päälle.

    Kiva t-paita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on aina ollut meikkaamisen kanssa vähän vaikeuksia.Tykkään kyllä muiden kasvoilla mutta itselläni vierastan kovin runsasta meikkiä muukaanlukien huulipuna :)

      Kiitos Hanna !

      Poista
  2. Jes, printtipaita! Tykkään :)

    VastaaPoista
  3. Jehee! Punaista huulilla, rokkaa hyvin tuon sun hienon teepparin kanssa! Tykkään!
    Ps. Huomasitko blogissani kutsun Nectarineen lukijailtaan ? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kevät tulee Mapsi :D Pitkästä aikaa printit tuntuu kivoilta.
      Laitoin sulle meilin just :)

      Poista
  4. Minä opettelin huulipunan käytön vasta yli nelikymppisenä;) Teeppari on kiva ja farkut on superhyvät. Sopivat kyllä sun vartalollesi tosi hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En taida oppia huulipunan käyttöä, monesti olen yrittänyt ja tuntuu niin vieraalta . . .
      Kiitos kivasta kommentista :)

      Poista
  5. Mahtava paita! Sopii tosi hyvin, nyt vaan sitä kevättä odotellessa :)

    Minä en oikein osaa punia käyttää, huulirasvoja enemmänkin. Tai muistan laittaa punan aamulla, mutta sen korjaaminen on pitkin päivää on ihan autuaallisesti unohtunut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänään olikin jo kivan keväinen ilma :)
      Ihan samoin käy mullekkin, jos joskus punaa laitan . . .

      Poista
  6. Huulipuna kyllä ryhdistää kummasti, olen itsekin vasta opettelemassa huulipunan käyttöä ;-D.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ! Thanks for your comment !

© Sara S. | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig