lauantai 9. maaliskuuta 2013

Boyfriend jeans




Viikonloppuisin  pukeudun usein t-paitaan ja löysiin farkkuihin kotona. Omat boyfriend farkkuni ovat Dieselin, joka on yksi lempimerkeistäni farkuissa ja joita minulla on useita eri malleissa ja pesuissa. Olen oikea farkkujen suurkuluttaja. Kuvan farkut ovat varmaan viiden tai kuuden vuoden takaa, mutta edelleen hyvät. Vaikka farkuissa näyttäisi olevan reikiä, ei niitä oikeasti ole,  koska sisäpuolelle reikien kohdalle on laitettu kangas. Ovat siis sopivat aikuisellekkin ja näitä voi käyttää myös talvella. Tänään farkkujen seuraksi pääsi uusi t-paita Alexander Wangilta. Tykkään. Ehkä olisin voinut ottaa S- koon, sillä on aika reilu mitoitukseltaan, mutta en ole vielä pessyt paitaa, joten en tiedä kutistuuko se hieman.
Käytätkö sinä paljon farkkuja ja jos niin mikä on lempi merkkisi ja mallisi ?
Ihanaa lauantaita, Helsingissä paistaa aurinko !

T-shirt Alexander Wang, jeans Diesel Lowky, ankle boots Mango
Share:

14 kommenttia

  1. Ihanalya näyttävät! Mulla on se ongelma boyfrien-mallin kanssa, että kun se olis muuten sopiva, siis vyötärö ym, niin reisissä ei ole boyfriendistä tietoakaan, vaan kiristävät. Ja sehän ei sitten taas ole tarkoitus :(
    Omia lempimerkkejäni ovat Tommy Hilfiger ja Esprit, joista molemmista olen löytänyt tähän peppuun parhaiten istuvat mallit. Niin, no ne yhdet hyvät Levikset on myös. Töissä en voi farkkuja käyttää, mutta vapaalla yhä enemmän ja enemmän haluan niihin pukeutua. Varsinkin, kun löytää hyvän mallin.
    Kivalta näyttää sun yhdistelmä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mapsi ! Oikeiden farkkujen löytäminen on joskus haastavaa ja jos jonkun merkin farkut sopivat, kannattaa kyllä ostaa sitten sitä merkkiä useammat. Yhdet Levikset löytyy minunkin kaapistani, ihan sellainen perus kapea malli melko lailla perus pesullakin :)

      Poista
  2. Hei, upeet farkut ja koko asu on wau! Ostin itselle juuri toiset boyfriend malliset farkut muutama viikko sitten ja tykkään niistä tosi paljon, hauskaa vaihtelua perus pilleille. Ja olen ehdottomasti samaa mieltä Dieseleistä, todella kestää kulutusta ja paranee vaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Aika usein pukeuduin pilleihin, niinpä välillä on kiva vaihtaa boyfriend malliin. Dieselit on kyllä tosi kivoja, hyvä laatu ja aina trendikkäät mallit.

      Poista
  3. Mä olen farkkujen suurkuluttaja. Pukeudun lähes aina farkkuihin. Kaapista löytyy monen merkkistä ja mallista. Suosikkeja ehkä Esprit, koska niistä löytyy aina tarpeeksi pitkät lahkeet ja sitten J.Brand ja Current/Elliot. Dieselistä ei ole kokemusta.

    Kiva yhdistelmä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tara ! Espritiä en ole kokeillut, enkä myöskään J.Brandiä, molempia olen kuullut kehuttavan. Yhdet Current Elliotin valkoiset farkut minulla on ja niihin olen ollut tyytyväinen.

      Poista
  4. Mulla on vain muutamat farkut, joita joskus pidän. Lempifarkut on sellaiset pitsisomisteiset, jotka olen joskus blogissani esitellyt. Nämä sun boyfriend-farkkut on mageet. Niissä on Rock:n rollia ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistankin sinun pitis somisteiset farkut. Kivat :)
      Taidan olla vähän rock ;)

      Poista
  5. Asu on kyllä super-cool! Just niinkuin pitääkin olla! Minäkin olen muutamat boyfriendit sovittanut, mutta ei ole vielä mukaan tarttunut.. Dieseliä en ole ainakaan vielä kokeillut, joten täytyykin testata myös niitä.

    Oletko muuten Sara maisemissa 20.3 eli pääsisitkö silloin illalla Nectarinen lukijailtaan? Olisi nimittäin tosi mukava tavata Sinutkin siellä, ihan livenä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itselle hyvin sopivien boyfriend farkkujen löytäminen taitaa olla ihan onnesta kiinni, niin monen olen kuullut sanovan ettei sopivia löydy. Omani löysin ihan sattumalta. Suosittelen Dieseliä, mallit sopivat hyvin hoikille niinkuin sinäkin olet :)

      Olen kyllä ja olen myös tulossa :) Mapsin kauta jo ilmottauidun mukaan. Joten tavataan Nectarinessa livenä, kivaa :)

      Poista
  6. Todella kaunis pesu noissa sun farkuissa. Ja muutenkin näyttävät tosi kivoilta ja reikiäkin on hillitysti.

    Mulle on käynyt nyt niin, että suosikki farkut taitavat olla Mangolta. Sellaiset super skinnyt malliltaan. Istuvat kuin valetut. Laatukin on ihan ok, kun tällä hetkellä aika vähän tulee farkkuja jalassa pidettyä ja kun kaapissa on varmaan 50 paria farkkuja. En sitten tiedä, jos Mangon farkkuja käyttäisi päivittäin ja pesisi siten kovin usein, kuinka kauan kestäisivät. Kyllähän esim. Acnen farkut tuntuvat paljon jämäkämmältä laadultaan. Ja toi Diesel on ollut jo yli parikymmentä vuotta suosikkini. Heiltä löytyy niin paljon pesuja ja malleja, jotka istuvat mun päällä. Mutta nyt taitaa olla kaapissa vain yhdet. Seuraava farkkuhankinta voisi olla juurikin Dieselin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Helena. Tykkään farkuista tosi paljon.

      Sinulla onkin blogisi perusteella upea farkkukokoelma :) Ja farkut sopii sinulle tosi hyvin. Minullakin oli joskus Mangon farkut ja istuivat kyllä hyvin. Laitoin ne pois käytöstä kun malli meni pois muodista, joten en paljon ehtinyt niitä käyttää. Acnen farkkuja olen katsellut ja tiedän että monet vannovat niiden olevan parhaita, en vain ole vielä törmännyt mieleiseen malliin / pesuun. Farkkuja on nykyisin niin paljon eri merkkejä, ettei niitä millään voi kaikkia kokeilla. Dieselit ovat mielstäni melkeimpä parhaita, onhan Diesel merkkinä juuri nimenomaan farkkutalo. Ja Dieselillä on aina ihan varmasti kuumimmat uutuudet malleissa ja pesuissa.

      Poista
  7. Tosi stylenä olet taas! Itse en ole vielä boyfriend-farkkuihin tutustunut. Farkkuja käytän säännöllisesti. Töissä voin käyttää siistejä versioita ja vapaalla sitten kaikkea muuta. Merkeistä minulle sopivat parhaiten H&M, Banana Republic, Tiger of Sweden muutamia mainitakseni. Aivan H&M:n farkut ovat kuin tehdyt minulle. Se ei minua todellakaan haittaa. Voipahan sitten ostaa reippaasti useammat farkut kerralla.

    Kivaa alkavaa viikkoa toivottaen,
    Tiina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiina ! On kiva kun voi käyttää farkkuja töissä, tosin näillä boyfriend versioilla en viitsi mennä vaikka dress code meillä on aika casual. H&M farkut ovat ihan jes, minullakin on yhdet perus siniset pillit. Muita juttuja ostankin sieltä sitten enemmän. Monia neuleita, teeppareita ja mekkoja olen ostanut ja pääsääntöisesti ovat olleet hyvälaatuisia. Ja tosiaan jää sitten rahaa johonkin muihin ostoksiin.

      Kiitos samoin sinulle !

      Poista

Kiitos kommentistasi ! Thanks for your comment !

© Sara S. | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig